aug
30

Házi pizza

Címkék: vacsora sós | Szerző: modoc | 3:04 pm

Mert mindannyian szeretjük a pizzát, de a házhoz szállítós nem az igazi... Jöjjön hát egy saját készítésű pizza receptje, nálunk ez a favorit. :-)

Hozzávalók a pizzatésztához:

2 dkg élesztő

1 dl tej

1 mokkáskanál cukor

1 mokkáskanál só

3 evőkanál olaj

2 dl langyos víz

40 dkg liszt

Először is langyosítsuk meg az 1 dl tejet. Ne legyen túl meleg, mert akkor elpusztulnak az élesztőgombák! Szórjuk bele a tejbe a cukrot, és morzsoljuk bele az élesztőt. Langyos helyen fel fog futni kb. 10 perc alatt. (Nálunk ez a langyos hely most a fürdő volt, mivel éppen előtte zuhanyoztunk.)

Ha már ilyen szépen kidagad a bögréből, akkor öntsük át egy műanyag tálba, és szitáljuk rá a lisztet. Tegyük bele a sót, az olajat és a vizet is, majd vegyük elő a megszokott csodafegyvert. Ezúttal a csavaros fejre lesz szükségünk, ahogy a fotó is mutatja:

Addig kevergessük teljes fokozaton, még egy rugalmas tésztát nem kapunk, ami labdába összeáll, és nem ragad oda az edény falához. Ha túl száraz, vízzel higítsuk, ha túl ragacsos, kis lisztet tegyünk még hozzá.

Ha megvan a labdacsunk, akkor szórjuk meg egy két csipet liszttel, fedjük be tiszta konyharuhába és vigyük a fürdőbe valami langyos és huzatmentes helyre. Szükség lesz minimum 30 percre még szépen megkel a tészta.

Hozzávalók a pizzaalaphoz:

1 dl tejföl

1 db tejszínes krémsajt (10 dkg)

2-3 csipet só, bors, szárított bazsalikom

 A fentieket öntsük egy tálba és villával jól keverjük el.

Én egy csomag (20 dkg) szeletelt bacont használtam fel a feltéthez, aminek 2-3 perc alatt, teflonserpenyőben zsiradék nélkül hirtelen kisütöttem mindkét oldalát.

A tepsit, amiben a pizza fog sülni, kenjük be olajjal. Én ehhez egy kis darab szalvétát vagy papírtörlőt használok.

Ha letelt a pizzatészta kelési ideje, szemléljük meg, hogy milyen szépen megdagadt. Íme:

Szépen igazgassuk bele a négyszügletes tepsibe, majd kenegessük meg a tésztát a baconszalonnából kisült zsírral.

Jöhet rá a tejfölös alap, és szép sorban a feltétek: A sült bacon és a kihagyhatatlan póré. :-)

Reszeljün rá sajtot, és toljuk be az előmelegített sütőbe. Én sütés előtt még kicsit sóztam és megpuszilgattam a borsörlővel, de nem rontotta el. :-)

Közepes lángon 15 perc alatt feledhetetlenre sül! :-)

UPDATE: Az élesztő felfuttatásánál esetleg segíthet, ha a bögrét lefeditek alufóliával. Így a meglangyosított tej nem tud (olyan hamar) elhűlni, és így viszonylag állandó marad a környezet a bögrében.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockasterito.blog.hu/api/trackback/id/tr341348592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shaft 2009.08.30. 16:23:31

jól néz ki meg minden, de ti fordítva esztek az eszközökkel?

kacce 2009.08.30. 16:26:17

@shaft: szerintem aki balkezes, az fordítva :DDD

modoc 2009.08.30. 16:27:34

Mondanám, hogy balkezes vagyok, de nem, szimplán elbénáztam a terítéket. :)

kacce 2009.08.30. 16:32:29

Én egyébként proli vagyok és szimplán kézbe fogom a pizzát, úgy tolom a számba... :DDD

irrelevant 2009.08.30. 16:42:04

Aaaaah, istenien néz ki :)

szabiaki (törölt) 2009.08.30. 16:42:35

Na ezt magyarázza meg nekem valaki!
Azon kívül, hogy ez a szokás, miért olyan fene mód fontos melyik oldalon van a villa meg a kés? Ha a másik oldalon van, vagy esetleg egy oldalon akkor nem ismeri fel a használó melyik is a kés?

Donor 2009.08.30. 16:59:36

Én nagyiparban nyomom már a pizzatésztát.

-Kiló liszttel indítok.
-2 zacskó szárított élesztő.
-csapott evőkanál só,cukor, bors, oregánó

ezt egyenletesen vegyítem, majd

-1 deci olívaolaj
-kb. fél liter langyos tej fokozatosan adagolva a dagasztógépbe

10perc pihentetés után 8 darabra szedem, kinyújtom és félig átsütöm sütőben, majd lefagyasztom.

A lényege ugyan az, de kevesebb pepecseléssel jár.

egy hang a hátsó sorból 2009.08.30. 17:01:41

@szabiaki: Mert egy jobbkezes ember jobb kezbe fogja a kest, bal kezbe a villat, es igy praktikus lerakni, mert egybol kezre esik. Nyilvan akkor sem hal ehen az illeto, ha epp forditva van, de pl a papucsodat meg a cipodet sem ugy rakod le, hogy a balos legyen jobbra, a jobbos meg balra, mert ugy nem esik labra felvetelkor.

Dike 2009.08.30. 17:05:30

Ha jó pizzát akarsz enni, akkor egyszer ezt is próbáld ki:

fozzunkolaszul.blogspot.com/2007/04/pizza-margherita.html

Persze nem este gyorsan összedobós, hanem rákészülős kissé, de megéri.

szabiaki (törölt) 2009.08.30. 17:10:36

@egy hang a hátsó sorból: ez oké, értem, meg tudtam eddig is. Csak nem olyan nehéz a másik oldalról felvenni, vagy mindkettőt felvenni, és utána megcserélni, hogy ekkora jelentőséget tulajdonítanak neki.

Donor 2009.08.30. 17:14:10

másik kedvencem az igazi finom girosz:

Összetevők ugyan az mint a pizzatészta esetén de ez csak rétesliszttel lesz jó, és ugye ebbe nem kell élesztő.
Nagyon vékony palacsintákat kell belőle nyújtani, majd rövid időre forró nagyméretű teflon serpenyőbe bele kell dobni szárazon.

Az eredmény függ a megfelelően vékonyra nyújástól és a serpenyő megfelelő hőmérsékletétől. Akkor jó ha apró hólyagosra sül, de nem ég meg, ugyan akkor átsül a teljes keresztmetszete.

Sült hús darabokat, zöldség meg valami joghurtos öntet belecsavarok és fantasztikus girosz lesz, az eredmény, amihez csak nagyon ritkán volt szerencsém giroszosnál.

Donor 2009.08.30. 17:15:16

@Donor: és persze ezt is le szoktam fagyasztani későbbi felhasználásra, amit aztán mikrosütőben is meg lehet melegíteni.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.08.30. 17:22:39

Biztos finom, de sok köze nincs a pizzához.

35 dkg liszt szerintem édeskevés még egy normál tepsinyi, vékony tésztás pizzához is, sóból és kristálycukorból 1 evőkanál nyugodtan mehet bele, a 3 evőkanál olaj viszont - még fél kiló liszthez is - sok.

Tejfölös szószhoz totál felesleges a krémsajt, ha elég sűrű tejfölből csinálod, jó lesz az állaga. Egyébként pizzériában sót, borsot, reszelt fokhagymát és petrezselymet tesznek bele, abból lesz a klasszikus fokhagymás-tejfölös szósz (aminek az igazi pizzához megint csak nincs köze, de nálunk népszerű).

Póréhagymát még sosem láttam pizzán, de ez tényleg ízlés kérdése. A tésztát elég keleszteni 20 percig, a poharas kutyulás az elején meg teljesen felesleges. Dagasztótálba beleszórod a lisztet, összekevered sóval, cukorral, megöntözöd vízzel meg olajjal, aztán elkezded kézzel dagasztani, géppel lényegesen körülményesebb és szutykosabb munkálat. Igazán rugalmas tésztát kézzel lehet csak dagasztani.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.08.30. 17:23:51

@Linkovic Csumoszky: tésztából kihagytam a fél élesztőt, de gondolom az magától értetődő.

modoc 2009.08.30. 17:35:14

Köszönöm szépen a recepteket mindenkinek! :)

Dike 2009.08.30. 17:39:11

@Linkovic Csumoszky: 20 perc? Nekem addig meg se mozdul. Én mostanában 5-6 órát kelesztem. Jah, és 25 dkg lisztből kijön 2db, kb 30-35 centis, vékony tésztájú pizza. Legalábbis felénk.

JoeHorseDick · http://kifordultvilag.blog.hu 2009.08.30. 17:41:43

Olasz pizza:
- fél élesztő, szemre elég langyos vízzel felöntve (2dl); 4-5 csipet szárított oregano, összekeverni, 2(!)p állni hagyni; majd bele a liszt, annyi amennyit felszív, majd hideg vízzel pótolni amig megfelelő mennyiségű tésztát nem kapunk. Ezután minimál só, cukor - olaj nélkül. Kézzel dagaszt, kinyújt - sütőpapírt leolajoz, áthelyez, paradicsomos szósz és friss bazsalikom valamint sok mozarella - bon apetit.

Thresher 2009.08.30. 17:59:46

Azt valaki magyarázza el, hogy miért van az a reklámokban, hogy amikor egy kerek pizzából kiemelnek egy szeletet, akkor a sajt elnyúlik? Hogy lehet úgy vágni egy szeletet, hogy a sajt egyben legyen?

Vagy ezt most inkább ne?

modoc 2009.08.30. 18:23:35

Tresher :)) A kérdés jogos, szerintem nem trükk ez, csupán reklámfogás.

CsigaBige 2009.08.30. 18:28:13

@Thresher: Hát, ezen még soha nem gondolkodtam el, de basszus, igazad van...ez alapvetően tényleg képetelenség, és észre sem vesszük...:D Amúgy a posztban nagyon tetszett a "megpuszilgattam a borsörlővel" kifejezés...jót mosolyogtam rajta...:)
Ja,és köszönjük, hogy megosztottad a receptet, biztosan finom.:)

2009.08.30. 18:42:21

Rossz nem lehetett, de az elkészítés/hozzávalók alapján inkább nevezném kenyérlángosnak (vagy pomposnak, langallónak, ahogy tetszik), mint pizzának.
A pizzát ugyanis a lehető legmagasabb hőmérsékleten kell sütni, 6-8 perc alatt készre.
Sütőben csak úgy reprodukálható az igazi olasz pizza, ha olyan anyagot teszel a sütő aljára, ami plusz hőt vesz fel, tehát vastag tetőcserepet, téglát vagy méretre szabott márvány/ gránitlapot. Ezt a sütő maximum hőmérsékletére kell melegíteni (kb. 1-1,5 óra), és akkor a betett pizza valóban megsült 6-8 perc alatt. Ezután újabb 2-3 óra, mire a kő annyira kihűl, hogy ki is tudom venni a sütőből ;-)))

Ja, és a tésztába teljesen felesleges a tej, teljesen jó, ha csak vízzel készül.
Az én receptem:
50dkg liszt, csipet só, 1 evőkanál olivaolaj, 2,5 dkg élesztő, 2,5 dl víz, a tésztába esetleg mehet még szárított oregáno és bazsalikom. Nem kell a sima kelt tésztákhoz hasonlóan duplájára keleszteni, valóban elég a tésztának 20-30 perc, és máris lehet formázni őket.
Ebből a mennyiségből nálunk három hatalmas pizza sül ki, mert ugye az olasz pizza még attól olasz, hogy a szélén kívül szinte át lehet látni rajta, olyan vékony.

Jack__Bauer 2009.08.30. 18:59:22

Ez inkább kenyérlepény, mint pizza. Attól még lehet qrvajó persze...

modoc 2009.08.30. 19:07:43

Igen, kenyérlángosra hajaz, akit zavar a pizza a címben, az hunyja le a fél szemét. ;) A másik fél szemével pedig élvezze a képek látványát. ízhatással online nem szolgálhatok, de aki azt is élvezni szeretné, annak mars a konyhába. :)

egy hang a hátsó sorból 2009.08.30. 19:08:29

@Thresher: Ha eleg forron vagod el a pizzat, akkor vissza tud olvadni a tetejen a sajt, es akkor nyulik

KariKa 2009.08.30. 19:08:44

@Linkovic Csumoszky:
Téved, aki szerint ez nem pizza, én bizony Rómában ettem hasonló pizzát, valami kis mellékutcában a Piazza Vittorio Emanuele mellett. Reggel a munkába menő rómaiak vették, meg mi.

Szinte megszólalásig ilyen volt, annyi különbséggel, hogy zsírral készítették a tésztát, és a sütőlap is vastagon ki volt zsírozva.
Pont ilyen négyzet alakúra is vagdosták.

De persze van a klasszik római pizza, papírvékony tészta, rajta csak paradicsomszósz és mozzarella, és előételnek eszik.
És a sajt nem nyúlik a tetején. :)

modoc 2009.08.30. 19:27:21

@Linkovic Csumoszky
Köszi a hasznos infót. Következő nyaralási úticélunk ugyanis Róma lesz. :-)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.08.30. 19:56:41

Az igazi olasz pizzatesztanak pont az a trukkje, hogy nem kelesztik.

Sákif za morro? 2009.08.30. 20:08:32

Neked nem lesz büdös a Winny olajtól? Én egyszer vettem, de rohadt halszaga volt. Csak úgy kérdezem, amúgy azt használsz amit akarsz. :-) A recept tetszik, de én tennék picike oregánót a tésztába. Fel tudja dobni.

terpentin 2009.08.30. 20:40:27

csövespizza for "hángerijenpípól"

bolomba (törölt) 2009.08.30. 20:52:02

pizzaba tej?! buncselekmeny!

sertésmájkrém 2009.08.30. 21:28:16

Egy bajom van csak, tényleg nem vagyok finnyás,de a winny-nél szarabbat semmiből sem ettem még. Egyszerűen undorító. Na innentől egy picit hitelét veszti az egész. Megyek vissza a malackarajhoz. :S

sertésmájkrém 2009.08.30. 21:31:35

Remélem azért a többi alapanyagnál nem ezt a műszar ízű szemétmaradványból válogatott márkát favorizáltad. Aki ezt meg bírja enni, annak már olyan mindegy.

sertésmájkrém 2009.08.30. 21:35:01

Basszus :D Az olaj is? Nesze neked főzőblog. Beszarok.
Inkább bele se gondolok a többibe.

Dike 2009.08.30. 21:36:43

@sertésmájkrém: Itt nem hitelességről van szó, az elsőre is elég egyértelmű, hogy ez nem túl autentikus pizzarecept, urambocsá' nem is a legmagasabb minőségű alapanyagokból készül. A malackaraj T-bone sztékje és a poszt sajtkrémes-baconos pizzája nyilván nem ugyan az a kategória. De ha jól látom ez a blog nem is az ínyenceket szólítja meg, sokkal inkább a kezdő főzőcskézőket. Elférnek egymás mellett.

sertésmájkrém 2009.08.30. 21:41:28

@Dike: Igazad lehet, bocsi a kirohanásért a postolótól,a winny nélkül elég gusta lenne. :)
De ez a márka bennem olyan nyomot hagyott az első találkozásunkkor annak ellenére hogy nem vagyok finnyás, hogy ezt váltja ki.

Mindenkinek ajánlom, kóstolja végig a winny kecsöptől kezdve az egész palettát. Szörnyű, eszembe se jutna bármibe használni, amit nem akarok készakarva végletesen műízűre csinálni vagy elrontani.

gyümölcssaláta 2009.08.30. 21:43:23

@sertésmájkrém: "...avagy mi kerül a kockás terítőre? Ez a blog segítő szándékkal jött létre, elsősorban azok számára, akik még nagyon kezdők a konyhában." Ez a blog önmeghatározása és ennek tökéletesen megfelel. Nem 5 csillagos éttermekbe kínál recepteket, hanem kockás terítőre : ) Szerintem tök jó, hogy a csúcsgasztro blogok mellett ilyen "hétköznapi" is van! Hajrá : )

gyümölcssaláta 2009.08.30. 21:44:16

@sertésmájkrém: ettől függetlenül persze a Malacka meg a Bűvös is pótolhatatlan olvasmány ;)

mr.guargumi 2009.08.30. 21:47:44

szerintem sincs semmi baj a bloggal, csak így tovább! Nekem a recept is tetszik, elég egy pillantást vetni a végeredményre, finomnak tűnik és minden bizonnyal az is, ez a lényeg, nem az, hogy van e benne tej vagy nincs:)

pucros 2009.08.30. 21:49:53

@egy hang a hátsó sorból: nekem ahhoz kell a jobb kéz ügyessége, hogy eltaláljam vele a számat, úgyhogy villa jobbra.

sertésmájkrém 2009.08.30. 21:53:16

@gyümölcssaláta: Hát ok, ok... de azért mert nem "csúcsgasztro" még nem kell szemétből sütni-főzni. Az vagy amit megeszel. :) Ha minden mindegy, akkor persze nem szóltam.

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2009.08.30. 21:57:55

Nekem összefutott a nyálam!
Mivel nem oktatást vállalt a posztoló "autentikus olasz pizza" címen, elnézem neki a az összes winnyt, tejet, futtatott élesztőt, és a forditott evőeszközöket, de kérem....,szépen....,
azt a ki....ott undorító hányadákul koszos sótartót mossa ki, vagy dobja el, és vegyen másikat.Köszönöm
Elnézést a kirohanásomért, és köszönöm a megértést.
Holnap kipróbálom, cskazértis!

Leijon 2009.08.30. 22:30:48

Tessék. Akkor én most elolvastam ezt a dolgot, megnéztem a végeredményt és ODA A FOGYÓKÚRA...most megyek és eszek valamit mert iszonyú fincsin néz ki;)

pipistrello 2009.08.30. 22:37:07

Bántás nélkül, de aki még nem látott nyúlós sajtot a pizza tetején, az még nem járt jó magyar pizzériában, vagy olaszországi pizzériában, esetleg ott nem frissen kapta. Persze ez otthon nehezebben reprodukálható. Mondjuk a sajt az alapból mozzarella.
Olasz kiadású szakácskönyvben 2 óra kelesztést ajánlanak egy 30 dkg liszt, 1 dkg élesztő 1,5 dl víz, 2,5 evőkanál olivaolaj, 2 kiskanál só, 1 kiskanál cukor adagolású pizzához, ami nekem két, egy négyzetalakú és egy kisebb kör alakú tepsi nagyon vékony sütésű pizzához elegendő.
Egyébként egyes olasz pizzasütők is tesznek tejet a pizzába, de a hagyomány szerint nem kell, és valószínűleg arrafelé is megosztottak ebben a kérdésben.

Egyébként meg tutira finom amit itt láthatunk, de valóban inkább kenyérlángos.
Ami a feltétet illeti, a római (és egyéb) "pizza taglio" helyeken, ahol négyszögletű szeletekben árulják a pizzát, a legkülönbözőbb dolgokat meg lehet találni feltétként, amilyet egy normál pizzériában általában nem láthatsz. Persze pl. az ananászt itt is inkább hanyagolják:)

modoc 2009.08.30. 23:05:49

@sajtosbrokkoli: :DDDD
Jogos! Veszek egy újat! :P
Majd számolj be, hogy hogy sikerült a pizza! :)

modoc 2009.08.30. 23:16:16

A Winny márkáról egyébként annyit, hogy nekem még eddig nem volt vele gondom. Elsimerem, hogy van ennél igényesebb márka is, de eddig még nem nyert számomra bizonyosságot, hogy a drágább jobb.

kacce 2009.08.31. 00:13:40

Elég megnézni a végeredményt és pont :)

boldii9 2009.08.31. 01:56:29

A pizza 320-340 fokon 3perc 12mp-3p-25mp között megsül. A 15p. alatt készített dolgo nyilvánvalóan súlyos károkat szenved. De azért én is szeretek hasonló helyettesítéseket.

fingerbangs 2009.08.31. 03:38:09

bacon-os pizza? furcsa nagyon
meg a feltetben az a winny anyamkinyja
az mar allateledel kategoria nem?

messze van ez a pizzatesztatol/pizzatol
:(

legyen a neve szalonnasteszta sutve :)

ratman_ (törölt) 2009.08.31. 07:31:36

De mi az, hogy 15 perc alatt feledhetetlenre sül!?? Barnára sül, vagy bármi hasonló, de ilyen hülye jelzős szerkezetet még blogon se olvastam.

tahu 2009.08.31. 07:41:36

@ratman_: sztem meg jópofa : ) viszont nem jelzős szerkezet...

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.08.31. 07:42:33

Ügyes vagy. Ez olyan anyu csinálta-jellegű piza, csak úgy szimplán téglalap alakú, nem kell túlcicózni.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.08.31. 08:03:33

@sertésmájkrém: Igen, a Winny az a Match áruzázlánc válasza a Gazdaságos termékcsaládra a Tesco-tól. Ugyanaz az olcsó, igénytelen fos prolitáp.

Egyébként mi a baj a házhoz szállítós pizzával? Szerintem hülyeség általánosítani, én is rendeltem már olyat ami konkrétan ehetetlen volt, viszont az Il Treno-féle Lee pizzából nem tudom megállni hogy ne egyek meg 2-3 hetente egyet, még akkor is ha extra szósszal 2 rongy egy darab 32 centis, ami nekem egy vacsora egy személyre.

2009.08.31. 08:03:53

A tésztához még tegyetek hozzá egy-egy kiskanál oreganót, kakukkfüvet, és bazsalikomot. Csodákra képes. :-)

Dike 2009.08.31. 09:03:47

@Gery Greyhound >: Segítek, a Winny az a Cora márkája. A többi stimmel.
A házhozszállítós pizzával egyetértek, abból is van jó, ha jó alapanyagból készül, ami alatt nem a gépsonkát meg a ketchupot értem. Nem is a pizzafeltétnek gúnyolt ömlesztett műanyagot, amit a tetejére szórnak. Broáf.

modoc 2009.08.31. 23:26:03

@sertésmájkrém: De ha így ismered, hogy a Winny termékek milyen ízűek, akkor biztosan Te is kipróbáltad őket egyszer. :-) Én amúgy csak a sajtkrémet és az olajat veszem ebből a márkából, mást nem. Pl. kecsapból eszembe sem jutna noname-et venni. Tömlőssajtot nagyon ritkán eszünk, de ennek nem volt rossz íze. Az olaj meg mindnképpen rossz dolog, akármilyen márka is. Lehet, hogy a Floriolra rá van írva, hogy szívbarát, de nem hinném, hogy tényleg annyival jobb. Ha ez a Winny olaj kifogy, akkor betesztelem, hogy észlelek-e különbséget.

modoc 2009.08.31. 23:27:27

@gyümölcssaláta: Szia! Nagyon örülök, hogy megértetted a lényeget. :-)

modoc 2009.08.31. 23:30:56

@Biztonsági Őr: Így van! A hagyományos ételeket kedvelőknek. :) Köszi a dícséretet!

modoc 2009.08.31. 23:32:18

@Gery Greyhound >: Prolitáp? :D És mi van, ha ez az oldal főzőblog proliknak? ;)

ratman_ (törölt) 2009.09.01. 16:31:15

@tahu: nem, ebben semmi jópofa nincs, hidd el. Állati magyartalan. Ezt a szót nem társítják a süléshez semmilyen kontextusban.

kacce 2009.09.01. 23:26:34

@ratman_: Szerintem is jópofa. Magyartalan meg inkább a sok átvett szó más nyelvekből meg a "csumikázlak" és hasonlók. De nem is ez a lényeg, hanem hogy ilyesmibe belekötni...enyje már. Ne légy már ilyen karótnyelt, inkább egyél egy kis Modoc-féle házipizzát :) Feledhetetlenül finom. :DDD

Rynn · http://vivi-cica.freeblog.hu/ 2009.09.02. 21:31:53

Iszonyú finom lett, köszönjük a receptet! (bár nekem az élesztő sehogy sem akart így feljönni, de ez már csak az én bénázásom:P)
Kipróbálom a többi receptet is, pont ilyeneket kerestem, és végre nem kell a fejem vakarnom a szakácskönyv fölött, hogy akkor ez most hogy is van:)

modoc 2009.09.03. 06:44:11

@Rynn: Nagyon örülök, hogy jól sikerült. Az élesztővel van, hogy én is bénázom. Ha túl meleg a tej az a baj, ha túl hideg, akkor meg az. Az is rengeteget számít, hogy milyen környezetben futtatod az élesztőt. Nekem mákom volt a fürdővel. :-)

Kovi313 2009.09.17. 09:33:14

Kedves Kommentelők!

Tisztelettel megkérném az összes önjelölt Gordon Ramsayt, hogy hanyagolják a fikázását Modoc receptjeinek. Akinek nem tetszik, hogy miből főz és hogyan az olvasgasson valami sznoboknak szóló blogot, ahol ínyenceknek képzelhetik magukat a putriból internetezve. Gondolom mindegyikük a Pinto-ba vagy a Volpetti-be jár vásárolni. Lehet ötleteket adni és recepteket megosztani, hiszen ez hozzá tartozik egy főzős bloghoz, de leprolizni az alkotásait finoman szolva is taplóság. Itt mindenki csak VENDÉG!!! Vendégségben pedig a házigazdát piszkálni a legnagyobb illetlenség. Gondolom elég világos voltam és ezzel le is zárhatjuk a témát.
u.i: Modoc!
Gratulálok az oldaladhoz, a feleségem jóvóltábol már személyes tapasztalatból mondhatom, hogy kiválóak a receptjeid, a blogodat pedig úgy terjesztem mint a H1N1-et. :)
Kovi313

modoc 2009.09.17. 18:18:04

@Kovi313: Köszönöm szépen ezt a szép hozzászólást, nagyon jól esett olvasni a soraid! :-)

che1990 2010.02.16. 03:25:15

Hali!Én kipróbáltam pár napja...és olyannyira "feledhetetlenre sült:)"hogy másnap még1X meg kellett csinálnom.És a recepten csak egy kicsit változtattam,én sült bacon-t kukoricát és sült csirkemell kockákat használok feltétként.nagyon finom lett:)Úgyhogy köszi a receptet Modoc.

modoc 2010.02.16. 08:48:08

@che1990: Nagyon szívesen, örülök, hogy jól sikerült. :-) Uccu, ugorj neki a többi receptnek is! ;-) És majd számolj be a fogadtatásról! :-)

giliorsi 2012.08.23. 15:00:07

énis kipróbálom ma nagyon jól néz ki és ha sikerül akkor jöhet a többi is :)

giliorsi 2013.01.27. 14:18:18

@modoc: igen sikerült nagyon finom lett :)
süti beállítások módosítása