dec
7

Zituskámnak köszönhetően megosztok egy nagyon egyszerű, de annál látványosabb vendégváró finomságot. Én még nem próbáltam ugyan ki, de biztos vagyok benne, hogy nem csak szép, nagyon finom is a most következő édesség. (Sütni nem kell, kb. 20 perc alatt kész is van!)

Hozzávalók:

1 csomag kerek piskótatallér

2 banán

1 csomag főzős puding (vaníliás, tejszínes, csokis, stb.)

1/2 liter tej

kb. 3 evőkanál cukor

Kezdetnek a dolgok tisztázása érdekében gyorsan közölnék is pár képet a Zituka által felhasznált hozzávalókról:

 

Először a banánt kell felkarikázni, utána jön a nagy hadművelet. Két piskótatallér közé teszünk egy banánkarikát és fogpiszkálóval rögzítjük. Magyarul falatkákat csinálunk.

 

 

Ha ez megvan utána szükségünk vagy egy csomag pudingra. Lehet vaníliás, tejszínes, de akár epres is. A puding elkészítéséhez tejre és cukorra van szükségünk, amik nem lettek lefotózva, de mindenki el tudja képzelni. Én tejszíneset használtam, mert az volt otthon.

 

 

A pudinghoz fél liter tejre és 3 ek. cukorra van szükségünk. A pudingport egy kis tejjel és a cukorral csomómentesen elkeverjük addig a tej maradék részét felforraljuk.

 

 

Ha már bugyorog, akkor beleönthetjük a csomómentes masszánkat és azzal együtt folyamatosan kevergetjük további 3-4 percig. (Gondosan ügyelve, hogy oda ne kozmáljon!) Ezzel a puding készen is van, elzárhatjuk alatta.

 

 

Fontos, hogy kész pudingunk enyhén sűrű állagú legyen. A banános falatkákat a pudingba mártjuk és egy tálcára helyezzük őket, és kész is volnánk.

 

 

Díszíteni lehet (szerintem nagyon jó ötlet) mondjuk tortadarával, reszelt csokival. (Én nemes egyszerűséggel egérszarnak becézem - a szerk.)

 

 

Ezzel kész is vagyunk. Azonnal is lehet fogyasztani, azonban a piskótatallérok ilyenkor még ropogósak. Ha várunk vele egy éjszakát megpuhulnak és omlósak lesznek.

 

Nálunk nagyon népszerű volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockasterito.blog.hu/api/trackback/id/tr801580669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

che1990 2010.03.23. 00:26:58

nagyon nagyon nagyon finom kis édesség, és ezt nem csak én mondom :) munkahelyemre csináltam kollégáimnak (kb. 15-nek jutott is belőle...) és szinte mindenki kérte is a receptet :) csak én csokipudinggal csináltam és csokis-kókuszos reszelékkel szórtam meg :P:) mutatom is: iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=164553758&userID=9311800&albumID=1755798
mindössze hatszoros adag...:D:D:D
köszönöm a receptet :)

modoc 2010.03.30. 14:06:28

@che1990:

Nagyon aranyos vagy, hogy megosztottad a képet, és örülünk én is meg a Zitus is, hogy bevált a süti! :-)
süti beállítások módosítása