aug
9

Hát, ez egy olyan "éhesek voltunk és gyorsan akartunk valami nagyon finomat" típusú étel. :-) El is sorolom hamar, mi kell bele, plusz fotóval is illusztrálom a hozzávalókat:

20 dkg baconszalonna

1/2 kg pennetészta

1 szál póréhagyma

4 evőkanál konzerv csemegekukorica

3 dl tej

1 púpos evőkanál liszt

2 dj főzőtejszín

15 dkg sajt

Először mindig a vizet teszem fel a tésztának, majd a bacont vágtam csíkokra. A bacon alá nem kell zsíradék, enged ő magának, amennyire nekünk szükségünk lesz. A pórét lehet kapni eleve karikázva, de nekem ma nem volt mákom ilyen szempontból, így plusz 1 percet vett igénybe, hogy felkarikázzam. :-) Rádobtam a pórécsigákat a baconra, ami eddigre már szépen sercegett, majd a kukoricát is belekanalaztam. Ezt követően gyönyörködtem pár pillanatig a következő látképben:

Nálunk a víz fénysebességgel felforr, úgyhogy mire idáig eljutottam, már a tészta is benn rotyogott a sós vízben. Tésztafőzéskor egyébként úgy nagyjából 2-3 mokkáskanálnyi sót eresztek bele a főzővízbe.

Figyelem! A szószt nem kell se sózni, se ételízesíteni, mert a bacon és a konzervkuki elvégzi helyettünk ezt a munkálatot is. Borspuszit azt nyomtam rá, dehát azt nem lehet kihagyni. :-) Ha az ember beszerez egy ilyen stáljuditféle addiktív borspusziosztót, onnantól kezdve még a tejbegrízt is azzal puszilgatná. :-) Hát jó buli tekergetni, ez van na... :-D

Aztán már úgy felpörögtek az események, hogy majdnem lemaradt a fényképezőgép is róluk. Az alábbi képen már csak azt a jelenetet tudtam elkapni, hogy miután már a 3 deci tejcsi is belecsorgott a serpenyőbe, a tejszín és a liszt keveréke vándorol éppen a többihez, hogy összesűrítse nekünk a szószt.

A sajt felét a szószba reszeltem,

A másik felével pedig tálaláskor spékeltem meg a művemet:

A bejegyzés trackback címe:

https://kockasterito.blog.hu/api/trackback/id/tr741298872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rynn · http://vivi-cica.freeblog.hu/ 2009.09.05. 15:03:13

Isteni lett, kétszer is kellett csinálnom, mert a család követelte:)

modoc 2009.09.07. 08:40:19

Helyes! :))) Nálunk is időszerű lesz lassan az ismétlés. :-) Örülök, hogy megnyerte a családod tetszését, jól esik ezt hallani. :)

1nnervision 2011.05.03. 15:18:38

Szia!

Épp most csináltam meg,annyi változtatással hogy a bacont és a pórét lecseréltem ananászra és sonkára,a kukorica maradt :)

Hát nem kicsit finom...köszönöm a receptet!

modoc 2011.09.03. 10:23:53

@Dr.Erwin: Szuper ötlet, akkor már hawaii tészta lett belőle. :-)
süti beállítások módosítása