okt
12

Nem túlzok! Próbáld ki, és írd bele a kommentbe, hogy milyen lett! Ezért a receptért garanciát is hajlandó vagyok vállalni! :) Nem kell hozzá más, csak 1 db kefír, és annak a pohara lesz a mérce. Ennek megfelelően:

Hozzávalók:

2 db tojás

1 pohár kefír (vagy natúr joghurt vagy tejföl)

3/4 pohár cukor

1,5 pohár liszt

1 pohár kókuszreszelék

1/2 pohár olaj

1 db vaníliás cukor

1 db sütőpor

3 evőkanál kakaópor

1 tábla ét tortabevonó

Legelőször is kapcsoljuk be a sütőt, hagy melegedjen. A fentieket a tortabevonó kivételével egy kavarótálba ömlesztjük, és zummm, összemixeljük a turmixéppel. Valahogy így:

Zutty!

Zümm!

12 db-os muffinsütőbe, minden mélyedésbe 2 evőkanálnyi massza megy, majd jön a rabszolgamunka, az étcsoki feldarabolása:

Az én viharvert muffinsütőm szilikonból van, így nem kell hozzá papír.

Minden mélyedésbe szórjunk csokit, így biztos, hogy egyenletesen oszlanak meg a darabkák az összes muffin között. A muffinsütőt a sütő felső részébe tegyük, és 15 perc alatt közepes lángon süssük meg a fini csemegénket.

Puha, lágy, isteni, melegen az igazi!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockasterito.blog.hu/api/trackback/id/tr521445943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gazdinf 2009.10.27. 10:14:39

ezt kipróbálom és többet nem fogom bolti dobozos porból csinálni!

Rynn · http://vivi-cica.freeblog.hu/ 2009.11.05. 19:59:26

nagyon finom lett:D rengeteg muffin receptet kipróbáltam már,(plusz kóstoltam bolti változatokat meg mcdonaldsos jajdenemjót), de mindig olyan érzésem volt, hogy valami hiányzik belőle. Nem tudom, hogy a joghurt, vagy a kókuszreszelék, vagy így együtt minden, de ez TÖKÉLETES. köszi:)

modoc 2009.11.07. 19:40:08

@Rynn: Nagyon köszönöm a dicsérő szavakat, örülök, hogy ízlett! :)

Civil Kurázsi 2010.01.16. 15:09:28

Életem első sütije! Már nyersen majdnem mind megettem! :D

Légkeveréses sütőm van, azt hiszem, kicsit kiszárítottam...Kb. milyen hőmérsékleten, meddig kell sütni?

Az étcsokit húsvéti nyuszival, és mikulással helyettesítettem, nyami!

Köszi a receptet!

modoc 2010.01.16. 20:54:24

@Civil Kurázsi: Szia! Örülök, hogy írtál, annak meg pláne, hogy jó lett a süti. Én is imádom nyersen!!! Gyere máskor is! ;-)

che1990 2010.05.06. 22:56:39

Próbáljátok ki úgy is hogy a Kókuszreszeléket kihagyjátok,és helyette 2 db narancs finomra reszelt héját rakjátok bele(a fehér részét persze nem)ha ez megvan,akkor nagyon finom narancsos-csokis muffint kaptok.Nagyon nagyon finom :)

Rozália Horváth 2013.03.11. 17:34:59

köszi a receptet nagyon fincsi

Éva Gabriella Diósi 2013.03.21. 16:25:46

Sziasztok ! Ez a mennyiség elég a kisebb 24 db-os sütőbe is ? és mennyi tésztát tegyek a szilikonos formákba,mennyire fog megdagadni ?

modoc 2013.03.21. 16:33:57

@Éva Gabriella Diósi: Én 12 db-osban szoktam sütni, abban eléggé megdagad, és úgy 3/4-ig szoktam tölteni a mélyedést. 24 db-osban is sütöttem már és az eredmény nem lett olyan jó, szárazabbak lettek a muffinok, mint a másikban, ráadásul a papír is rájuk ragadt pedig mindent ugyanúgy csináltam! :-( Ha engem kérdezel a 12 db-os szilikonos muffinformára szavazok!

kislépés 2014.12.11. 21:47:07

Éppen most lett kész!
Valóban isteni!
süti beállítások módosítása