nov
9

Felhívás keringőre

Címkék: egyéb | Szerző: modoc | 5:10 pm

Vagyis nem egészen arra, de sütés főzésre mindeképp. Persze aki közben táncolni is szeretne, hát miért ne. :) Én nem vagyok semmi rossznak az elrontója. :-)

Mint azt bizonyára többen észrevettétek, a bejegyzések ritkultak kicsit. Ennek nem az az oka, hogy felvitte az Isten a dolgunk és étteremben eszünk mostanában, sőt még csak nem is fogyózunk, ahogy egy kedves Olvasóm kérdezte a kommentben. :-)

Sajnos, vagy hála az égnek, megszaporodtak a teendőim, (iskola és egyéb más elfoglaltságok) így nem mindig van időm főzni, és ilyenkor csak összeütök egy rántottát, vagy virslit főzök. Persze örökké ilyesmit sem ehetünk ezért ritkán azért főzök, de akkor kiadósat és több napra. Ezek pedig általában bonyolult, összetett ételek, amikkel a kezdő macikat fakanálforgatókat nem szeretném bevinni a málnásba. Ja és ami a legfontosabb: Van egy szuper férjem, aki főz rám ameddig én az iskolapadot koptatom szombatonként. :)

Úgyhogy ennyi felvezető után azt hiszem jöhet a felhívás:

Szeretettel felkérek minden főzni tudó és szerető emberkét, hogy ossza itt meg velünk kedvenc receptjét, természetesen a bloghoz hűen képekkel illusztrálva. Kérném, hogy aki receptet küld, az ne csak a végerendményt kapja le, hanem az elkészítési folyamatokról is készítsen képes dokumentációt. Én pedig nagy örömmel beszerkesztem ide a blogba, mások örömére, na meg persze a sajátoméra is. :)

Ez természetesen nem jelenti azt, hogy ezentúl én magam nem is fogok posztolni! Amikor tehetem írok, de ettől függetlenül várom az ínycsiklandozó képes recepteket ide:

modoc (kukac) freemail (pont) hu

Minden leendő vendégposztolómnak előre is köszönettel,

modoc

A bejegyzés trackback címe:

https://kockasterito.blog.hu/api/trackback/id/tr321513158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása